Voor wie werken we
Onze samenwerkingen
Businesscases
“Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken.”
"Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken. Het is bij zo’n onderzoek nodig dat varkenshouders zich uitspreken over de POV en niet meteen ophangen als zij gebeld worden.", zegt Linda Verriet, voorzitter van Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV)
“AgriDirect is een erg betrokken, meedenkende en resultaatgerichte onderzoekspartner”
“We werken sinds 2019 nauw samen met AgriDirect, en zijn stellig van plan om dit in de toekomst te blijven doen. AgriDirect is een erg betrokken, meedenkende en resultaatgerichte onderzoekspartner. En het persoonlijke, prettige contact met Luke en Ivo stellen we zeker ook op prijs”
“Het was een succesvolle actie, die ons goede handel heeft opgeleverd”
“AgriDirect is een prettige partner om mee samen te werken. Ze doen wat ze beloven, communiceren duidelijk en komen afspraken na. Zo zijn wij ook. Ik ben mijn belofte aan Gerry niet vergeten om een bloemetje af te geven als ik in de buurt ben. Dat ga ik zeker doen, want ze heeft ons fantastisch geholpen.”
“AgriDirect houdt in de gaten wat wel en niet werkt”
“We werken al zeker 25 jaar samen met AgriDirect. Ze zijn meer collega dan externe partij. Het wederzijds vertrouwen is groot. Ze kennen de agrarische markt als geen ander, denken goed mee, zien kansen en wijzen ons daarop. Daarbovenop is het ook nog eens een heel fijne samenwerkingspartner. Open, transparant, snel en servicegericht. Ik ken de bureauwereld vanuit banen in het verleden en weet dat de commerciële druk hoog kan zijn. Bij AgriDirect merk ik daar niets van. Ze hebben altijd tijd, reageren snel en vriendelijk. Als het aan mij ligt, werken we ook de komende 25 jaar nauw met elkaar samen.”
“Specialisten in het afnemen van enquêtes bij ondernemers in de agrarische sector”
"De mensen van AgriDirect zijn onafhankelijk en hebben een actuele, rijke database. Bovendien zijn het specialisten in het afnemen van enquêtes bij ondernemers in de sector. Ze kennen de doelgroep goed en weten hoe je de vragen moet stellen. Dat merk je als je de enquête samen opstelt. Wij wilden het onderzoek aanvankelijk breed insteken, maar zij hebben ons ervan overtuigd om het compact te houden. Mede daardoor hebben veel ondernemers gereageerd en was het onderzoek representatief."
“Met e-mailcampagnes kunnen we heel gericht doelgroepen online benaderen”
"We werken op online gebied veel samen met AgriDirect. We adverteren al jaren in hun nieuwsbrief Boervindt, die maandelijks naar 20.000 agrarische ondernemers gaat. Dat werkt: steeds als de nieuwsbrief de deur uit is, zien wij op onze site een piek van enkele honderden extra bezoekers.
“We hebben onze marketing/communicatie aangepast op het koopgedrag onderzoek”
“Vredestein is een van de oudste bandenfabrikanten ter wereld. We willen graag verder groeien. AgriDirect helpt ons daarbij."
“Sterk is het meedenken over wat wij willen en hoe we dat bij klanten kunnen achterhalen”
"Voordeel is dat AgriDirect een echte specialist is in food & agri; het bedrijf heeft in de loop der jaren een grote database opgebouwd. Ze hebben de totale agrarische portefeuille beter in beeld dan bijvoorbeeld de KVK."
“Waardevolle informatie helpt ons bij het succesvol benaderen van melkveehouders”
"Lely wil het leven van melkveehouders aangenamer, duurzamer en winstgevender maken. Van AgriDirect nemen we data af voor marketingactiviteiten. Zo doen we mee aan de melkvee actualisatie scan. Daarbij belt AgriDirect melkveehouders met een aantal vragen. Dat doen ze goed!"
“We werken nu meer vanuit de behoefte van de veehouder: waarmee is hij gebaat?”
"Met gevoel voor de sector, humor en enthousiasme goede informatie verkrijgen. Dat vind ik knap. Op basis van de input en adviezen van AgriDirect hebben we onder meer onze informatievoorziening richting klanten aangepast", zegt Niki Nuijten, business development manager swine Benelux bij MSD Animal Health
“De resultaten zijn voor ons belangrijk om strategische keuzes te maken”
“Wij willen graag in gesprek komen met agrariërs die nog geen klant van ons zijn.” Dat was de gedachte van Univé toen er contact werd zocht met AgriDirect. Univé is al jaren een belangrijke speler in de agrarische verzekeringsbranche. Ze wilden graag hun diensten onder de aandacht brengen bij akkerbouwers en melkveehouders die nog geen klant waren van Univé.
“Introductie vakblad Elite op de Nederlandse markt”
“Ondanks de volle bladenmarkt is er blijkbaar toch behoefte aan een praktisch melkveeblad als Elite. Met Elite krijgt de Nederlandse melkveehouder daarom een belangrijk instrument in handen om zijn prestaties verder te verbeteren. AgriDirect heeft ons goed geholpen bij de introductie.”
“Afsprakengeneratie als onderdeel in verkoop-aanpak van AgroVision”
AgroVision levert programma’s voor management en boekhouding voor de agrarische ondernemer in binnen- en buitenland. AgroVision en AgriDirect startten daarom een pilot voor een telefonisch afsprakengeneratieproject. "Als AgriDirect de agrariërs toch aan de lijn heeft, waarom wordt dan niet meteen gevraagd of ze een afspraak willen met een van onze account managers?”, was de gedachte van AgroVision.
Wil je meer informatie over onze diensten?
Graag informeren wij u meer over onze producten en diensten. Neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.