Geen zorgen hebben over uw agendaplanning? Wij genereren afspraken met kwalitatieve agrarische leads binnen uw doelgroep.
Afspraken genereren
Uit onderzoek blijkt dat agrariërs veel waarde hechten aan face-to-face gesprekken met adviseurs of accountmanagers voorafgaand aan het doen van investeringen. Zowel bij de grotere investeringen, de aanschaf van bedrijfsmiddelen als bij een financiële dienstverlening wordt de adviseur gezien als de belangrijkste informatiebron. Wilt u dat adviseurs van uw bedrijf persoonlijk in gesprek gaan met agrarische bedrijven? Wij ondersteunen u graag bij het genereren van afspraken!
Wij bieden twee mogelijkheden om voor u afspraken te genereren:
- Principe afspraken: Als u zelf het heft in handen wilt houden, dan benaderen we prospects telefonisch binnen uw doelgroep voor principe afspraken. Dit houdt in dat wij prospects benaderen met de vraag of ze interesse hebben in een gesprek met een adviseur van uw bedrijf. U ontvangt bedrijfsgegevens van de geïnteresseerde bedrijven die u vervolgens kunt gebruiken om zelf een afspraak in te plannen.
- Afspraken op datum en tijd: Wilt u geen zorgen hebben over de agendaplanning? Dan nemen wij u al het werk uit handen door afspraken te genereren op datum en tijd. Afspraken worden dan rechtstreeks gepland in de agenda’s van uw adviseurs. Zo weten ze tijdig hoe hun agenda er voor de komende weken uit zal zien. Natuurlijk gebeurt dit in nauwe samenwerking en overleg.
Jarenlange kennis en ervaring
Agrariërs worden benaderd door onze professionele callcenter agents die vast in dienst zijn en jarenlange ervaring hebben in de agrarische sector. Uiteraard wordt u continu up-to-date gehouden over de resultaten.
Voldoet aan Telecommunicatiewet 2020
Volgens het wetsvoorstel Telecommunicatiewet 2020 is het verplicht om opt-in toestemming te bezitten alvorens men iemand mag benaderen voor commerciële doeleinden. AgriDirect vraagt al jaren toestemming aan agrariërs om ze telefonisch te mogen benaderen. Naast de AVG loopt AgriDirect ook al vooruit op de nieuwe aanpassingen van de Telecommunicatiewet in 2020.
Businesscases
“De resultaten zijn voor ons belangrijk om strategische keuzes te maken”
“Wij willen graag in gesprek komen met agrariërs die nog geen klant van ons zijn.” Dat was de gedachte van Univé toen er contact werd zocht met AgriDirect. Univé is al jaren een belangrijke speler in de agrarische verzekeringsbranche. Ze wilden graag hun diensten onder de aandacht brengen bij akkerbouwers en melkveehouders die nog geen klant waren van Univé.
“Afsprakengeneratie als onderdeel in verkoop-aanpak van AgroVision”
AgroVision levert programma’s voor management en boekhouding voor de agrarische ondernemer in binnen- en buitenland. AgroVision en AgriDirect startten daarom een pilot voor een telefonisch afsprakengeneratieproject. "Als AgriDirect de agrariërs toch aan de lijn heeft, waarom wordt dan niet meteen gevraagd of ze een afspraak willen met een van onze account managers?”, was de gedachte van AgroVision.