Bereik eenvoudig uw agrarische doelgroep met direct mailings
Direct (e-)mailing
Wil jij jouw product met maximale impact onder de aandacht brengen bij jouw agrarische doelgroep? Wij bieden de perfecte oplossing met onze Boervindt e-mailservice, waarmee je verzekerd bent van een gericht bereik én waardevol verkeer naar jouw website. Klik hier voor voorbeelden van deze exclusieve Boervindt e-mailcampagnes.
Vanzelfsprekend leiden links direct naar de gewenste landingspagina’s en ontvang je een overzichtelijke rapportage met open- en klik ratio. Met een gemiddelde openingsrate van ca. 30% en uitschieters tot ruim 50%, bewijzen onze Boervindt e-mailcampagnes keer op keer hun effectiviteit.
AgriDirect beschikt over e-mailadressen van agrariërs uit de Benelux:
- Nederland: 17.000 opt-in e-mailadressen
- Duitsland: 57.000 opt-in e-mailadressen
- België: 5.000 opt-in e-mailadressen
De voordelen van onze Boervindt e-mailservice:
Tijds- en kostenbesparing
Geen gedoe met het opbouwen van een eigen e-maillijst. Maak gebruik van onze agrarische database. Dit bespaart kostbare tijd en middelen die anders nodig zouden zijn voor het verzamelen en valideren van e-mailadressen.
Gericht doelgroep bereik
Met onze service ben je verzekerd van directe aandacht van jouw specifieke doelgroep. Ons dataplatform diepgaande dataplatform bevat één e-mailadres per agrarisch bedrijf, waardoor je nauwkeurig en gericht kunt communiceren.
Verkeer naar jouw website
Onze e-mailservice is ontworpen voor resultaten. Alle links en oproepen tot actie leiden direct naar jouw website, wat resulteert in meer verkeer naar jouw website en de mogelijkheid om conversies te stimuleren.
Volgens wet- en regelgeving
Geen zorgen over juridische complicaties. Onze opt-in e-mailadressen voldoen aan alle geldende wet- en regelgeving op het gebied van e-mailmarketing.
Betrouwbare verzending
AgriDirect fungeert als de verzender onder de gerespecteerde merknaam Boervindt. Dit creëert geloofwaardigheid en vertrouwen, waardoor jouw e-mails vaker worden geopend en gelezen.
Adverteren via de Boervindt-nieuwsbrief
Adverteer daarnaast in onze Boervindt-nieuwsbrief die 10 maal per jaar wordt verstuurd naar ca. 17.000 unieke Nederlandse agrarische bedrijven. Deze e-mailnieuwsbrieven bestaan o.a. uit resultaten van de actualisatieprogramma’s. Breng zo jouw product of dienst onder de aandacht via meerdere online kanalen!
Businesscases
“Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken.”
"Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken. Het is bij zo’n onderzoek nodig dat varkenshouders zich uitspreken over de POV en niet meteen ophangen als zij gebeld worden.", zegt Linda Verriet, voorzitter van Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV)
“AgriDirect houdt in de gaten wat wel en niet werkt”
“We werken al zeker 25 jaar samen met AgriDirect. Ze zijn meer collega dan externe partij. Het wederzijds vertrouwen is groot. Ze kennen de agrarische markt als geen ander, denken goed mee, zien kansen en wijzen ons daarop. Daarbovenop is het ook nog eens een heel fijne samenwerkingspartner. Open, transparant, snel en servicegericht. Ik ken de bureauwereld vanuit banen in het verleden en weet dat de commerciële druk hoog kan zijn. Bij AgriDirect merk ik daar niets van. Ze hebben altijd tijd, reageren snel en vriendelijk. Als het aan mij ligt, werken we ook de komende 25 jaar nauw met elkaar samen.”
“Met e-mailcampagnes kunnen we heel gericht doelgroepen online benaderen”
"We werken op online gebied veel samen met AgriDirect. We adverteren al jaren in hun nieuwsbrief Boervindt, die maandelijks naar 20.000 agrarische ondernemers gaat. Dat werkt: steeds als de nieuwsbrief de deur uit is, zien wij op onze site een piek van enkele honderden extra bezoekers.
“We werken nu meer vanuit de behoefte van de veehouder: waarmee is hij gebaat?”
"Met gevoel voor de sector, humor en enthousiasme goede informatie verkrijgen. Dat vind ik knap. Op basis van de input en adviezen van AgriDirect hebben we onder meer onze informatievoorziening richting klanten aangepast", zegt Niki Nuijten, business development manager swine Benelux bij MSD Animal Health