Vergroot je webverkeer met e-mailcampagnes: zo haal je meer conversies binnen!
Over de diverse sectoren hebben boeren verschillende voorkeuren voor tractormerken. Dit blijkt uit een rondvraag van AgriDirect waarin 10.881 agrarische bedrijven.
Ons meest complete en actuele Agrarisch Data Platform van Europa heeft actuele bestanden van rundveehouders/melkveehouders in o.a. Nederland, België, Duitsland, Polen, en Oostenrijk. Niet alleen NAW+T is beschikbaar, ook hebben wij de opt-in-toestemming van veel bedrijven om ze te mogen benaderen via e-mail.
Om effectief de doelgroep melkveehouders te bereiken, is het handig om meer achtergrondinformatie over hen te weten. De database van AgriDirect is daarom verrijkt met uitgebreide gegevens. Wij bieden o.a. informatie over deze doelgroep wat betreft:
De basis voor succesvolle marketing en sales is een goed en actueel adressenbestand. Om de adressen van melkveebedrijven up-to-date te houden, benaderen wij deze boeren jaarlijks telefonisch in onze sectorale scanners. Om de kwaliteit van ons databestand te controleren, vergelijken we regelmatig met de gegevens van het CBS.
Ieder voorjaar bellen wij tijdens de Melkvee-actualisatie alle melk- en rundveebedrijven in Nederland en België om onze adressenbestanden te vernieuwen. In deze campagne bieden we onze klanten de mogelijkheid om eigen vragen toe te voegen ten behoeve van marktonderzoek of leadgeneratie. De mogelijkheden hierbij zijn uitgebreid. Stel bijvoorbeeld een vraag specifiek aan alle bedrijven met jongvee of in een bepaalde regio. Neem contact op en we bieden je graag een oplossing op maat!
Benieuwd naar meer informatie? We vertellen je graag vrijblijvend over meer mogelijkheden om je doelgroep te bereiken.
Ontvang gratis de meest actuele marktinformatie in één overzicht, met o.a. bedrijfskenmerken, agrarische activiteiten, teelten, informatie over machines en nog veel meer!