Benader prospects met ons Data Platform Agrarische Sector. Wij zorgen voor kwalitatieve, concrete leads.
Leadgeneratie uitbesteden
U wilt omzetgroei realiseren in de agrarische sector of in contact komen met potentiële klanten? Dan is het belangrijk dat uw aanbod onder de aandacht komt bij prospects die interesse hebben in uw product of dienst. Het verzamelen van deze prospects noemen we leadgeneratie.
Leads genereren uit ons Data Platform Agrarische Sector
Jaarlijks benaderen we telefonisch 11.000 Nederlandse melkveebedrijven, 9.000 akkerbouw- en loonwerkbedrijven en ruim 6.000 tuinbouwbedrijven met vragen over o.a. investeringsplannen. Hierdoor genereren we kwalitatieve, concrete leads voor verschillende objecten zoals tractoren, nieuwbouw- en renovatiewerken, sleufsilo’s, melk- en koeltechniek, voertechniek, etc.
Onze aanpak voor het genereren van leads:
Door ons Data Platform Agrarische sector en zeer specifieke doelgroepsegmentatie hebben we inzicht in de agrarische bedrijven die het meest geïnteresseerd zijn in uw product of dienst. U kunt deze adressen direct inkopen of door ons laten benaderen aan de hand van direct marketing campagnes. Vervolgens volgen we de verzamelde leads op door middel van afsprakengeneratie.
Leadgeneratie uitbesteden in vier stappen:
- Analyse: vanuit ons Data Platform Agrarische Sector, waarmee we de doelgroep en het potentieel in kaart brengen;
- Doelgroepsegmentatie: op basis van demografie, geografie, propositie en trends;
- Campagnes: Bedenken, ontwikkelen en realiseren van aansprekende direct marketing campagnes en acties om onder de aandacht te komen bij potentiële klanten en het genereren van leads;
- Opvolging: Rapportage van kwalitatieve leads en mogelijkheid tot opvolging, o.a. afsprakengeneratie.
Betrouwbaar, effectief en professioneel: benadering door onze vaste professionele callcenter agents die al jaren ervaring hebben met leadgeneratie in de agrarische sector. Bent u geïnteresseerd in het uitbesteden van leadgeneratie?
Businesscases
“AgriDirect houdt in de gaten wat wel en niet werkt”
“We werken al zeker 25 jaar samen met AgriDirect. Ze zijn meer collega dan externe partij. Het wederzijds vertrouwen is groot. Ze kennen de agrarische markt als geen ander, denken goed mee, zien kansen en wijzen ons daarop. Daarbovenop is het ook nog eens een heel fijne samenwerkingspartner. Open, transparant, snel en servicegericht. Ik ken de bureauwereld vanuit banen in het verleden en weet dat de commerciële druk hoog kan zijn. Bij AgriDirect merk ik daar niets van. Ze hebben altijd tijd, reageren snel en vriendelijk. Als het aan mij ligt, werken we ook de komende 25 jaar nauw met elkaar samen.”
“Waardevolle informatie helpt ons bij het succesvol benaderen van melkveehouders”
"Lely wil het leven van melkveehouders aangenamer, duurzamer en winstgevender maken. Van AgriDirect nemen we data af voor marketingactiviteiten. Zo doen we mee aan de melkvee actualisatie scan. Daarbij belt AgriDirect melkveehouders met een aantal vragen. Dat doen ze goed!"
“De resultaten zijn voor ons belangrijk om strategische keuzes te maken”
“Wij willen graag in gesprek komen met agrariërs die nog geen klant van ons zijn.” Dat was de gedachte van Univé toen er contact werd zocht met AgriDirect. Univé is al jaren een belangrijke speler in de agrarische verzekeringsbranche. Ze wilden graag hun diensten onder de aandacht brengen bij akkerbouwers en melkveehouders die nog geen klant waren van Univé.
“Introductie vakblad Elite op de Nederlandse markt”
“Ondanks de volle bladenmarkt is er blijkbaar toch behoefte aan een praktisch melkveeblad als Elite. Met Elite krijgt de Nederlandse melkveehouder daarom een belangrijk instrument in handen om zijn prestaties verder te verbeteren. AgriDirect heeft ons goed geholpen bij de introductie.”