De meest actuele en uitgebreide agrarische adressen van de Benelux en Duitsland
Doelgroep analyse: segmenteren en matchen
Het effect van je marketingactiviteiten krijgt een flinke boost als u vooraf een datasegmentatie uitvoert. Hoe? Bij een datasegmentatie vertalen we de kenmerken van uw huidige klanten naar de totale agrarische populatie. Hierdoor ontstaat er een groep prospects met dezelfde kenmerken als uw eigen klanten. Zo weet u welke prospects het meest in uw producten of diensten geïnteresseerd zijn.
Datasegmentatie wordt gebaseerd op de kenmerken van agrarische ondernemers die opgenomen zijn in ons Agrarisch Data Platform. Uw klantenbestand vergelijken we hiermee, waarna een uitgebreide analyse plaatsvindt. Zo traceren we de voor u meest kansrijke segmenten in de agrarische markt en kunt u zich richten op deze specifieke prospects wat leidt tot:
- Lagere marktbewerkingskosten
- Betere conversie
- Hoge effectiviteit
Of laat uw eigen klantenbestand matchen
Match uw eigen klantenbestand met ons Agrarisch Data Platform en ontdek nieuwe prospects in slechts enkele stappen:
U levert ons uw klantenbestand aan (benodigd is in ieder geval postcode-huisnummer). Vervolgens koppelen we uw klantenbestand middels een unieke sleutel aan onze database en controleren wij uw bestand op onvolkomenheden. Nieuwe en/of gewijzigde gegevens voegen we dan aan uw bestand toe. Het resultaat is:
- Actuele data: Jaarlijks wordt ons dataplatform geactualiseerd. U bent dus gegarandeerd van de meest actuele data.
- Nieuwe prospects: Behaal meer omzet door u te richten op de voor u onbekende prospects binnen uw doelgroep.
- Hoge effectiviteit: Snel en gericht aan de slag met uw sales- en marketingactiviteiten.
Download een van onze
marktrapportages
Ontvang gratis de meest actuele marktinformatie in één overzicht, met o.a. bedrijfskenmerken, agrarische activiteiten, teelten, informatie over machines en nog veel meer!